joi, 17 februarie 2011

Dig dig dig

Ia zi, bai, cum a fost in strainatate? Ai sarit cat de sus ai dorit? Ai capatat "recunoastere internationala" asa cum ziceai ca iti trebuie si ti-a cazut femeile la picioare? Esti acum un artist de renume mondial care, vezi Doamne, a plecat de la a fi un biet pozarel de mall si prin forte proprii, prin talent si munca, si-a cladit o faima ce a reusit sa depaseasca granitele si sa se extinda pana in Dubai si nu numai?

Ia zi, bai, cam cat de bine ti-a fost acolo, la caldurica, impreuna cu cele doua fete pe care le-ai pacalit sa vina cu tine sa se angajeze la studioul ala foto din mall? Lor le-ai spus ca prima varianta a angajatorului fusesem eu, ca m-a ales dintr-o lista lunga inainte sa te aleaga pe tine? Si ca m-ai barfit cu angajatorul pentru ca nu iti convenea ca puneam prea multe intrebari?

Te roade, probabil, ca desi m-ai sapat si m-ai scos din "echipa", tot un cacat cu ochi ai ramas. Ia zi, ce gust avea curul meu pe masura ce iti infigeai dintii in el pe zi ce trecea? Ce contract ai semnat tu cu mallarashul? Tot o ciorna cu 3 puncte cu care vroia sa plec eu intr-o tara araba? Te-ai mai inflamat si la altcineva cand a intrebat unde este de fapt un contract serios pentru semnat? Le-ai mai zis si lor ca "se merge pe incredere aicea, nu conteaza contractul!"? si ca "intuitia" ta (feminina poate) iti spune ca poti sa ai incredere in acest angajator din kuwait, asa, pe ochi frumosi?

Ia zi, cersetor cu aparat ce esti, curvo, pentru 500 de dolari in mana la finalul lunii, intr-una din cele mai bogate tari din lume, a meritat sa-ti faci asa o karma, mai baietel?

Du-te ba, saracule, in alte tari, poate mai din vest, ca poate o sa ai rampa de lansare spre mapamond, mai potenta decat din kuwait, dintr-un mall. Sper sa ne intalnim dupa ce o sa emigrez si o sa am grija sa-ti arunc o coaja de paine pentru favorul pe care mi l-ai facut, si pentru cum m-ai sapat (pana la urma urmei chiar pentru binele meu, chiar am progresat enorm stand in tara, dar stii cum e, nu pot sa-ti multumesc pentru ca de fapt, intentia conteaza, nu-i asa?).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu